2014. november 2., vasárnap

Kínai sült banán

Ennek a receptnek most semmi különösebb sztorija nincsen, csupán annyi hogy egy Youtube-os videón láttam  méghozzá itt  akit érdekel videón is megnézheti az elkészítését. Nagyon kíváncsivá tett milyen íze is lehet, mert még őszintén megmondva soha nem ettem sült banánt. De abszolút kedvencé vált az egyszerűségével és mégis különleges ízhatásával. Párom is megnyerően fogadta amiért már eleve megérte elkészíteni ilyen hirtelen kigondolásból. Na meg ugye a kívül ropogós, belül nyúlós ragacsos textúrája a mennyekbe juttatja azt aki eszi. Mindenkinek ajánlom. Egy jó kis szószba mártogatva is isteni lehet legközelebb úgy is kipróbáljuk. Jó étvágyat hozzá!



Hozzávalók: 

  5 evőkanál liszt 
  egy csapott teáskanál sütőpor
  annyi hideg víz hogy nokedli tésztához hasonló sűrűségű állagot kapjunk 
  3 banán ( én érettebbet használtam, a keményebb állítólag jobb hozzá de szerintem ezzel sem volt semmi baj így is megtartotta a formáját)
  olaj a sütéshez


Elkészítése:

A lisztet és a sütőport elkeverjük, a banánokat felvágjuk tetszőleges nagyságúra, én olyan 5 centisekre vágtam körülbelül. Adjunk annyi minél hidegebb vizet a liszthez és sütőporhoz hogy nyúlós sűrű tésztát kapjunk. Nem baj ha kicsit csomós lesz. Forgassuk meg a banánokat a tésztabundában és forró olajban süssük arany sárgára. Jó étvágyat hozzá!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése