2015. április 12., vasárnap

Húsvéti csokidrazsés cupcake

Idén sajnos nem otthon ünnepeltük a húsvétot. Odahaza természetesen jóval több ötlettel és kedvel vágtam volna bele az ünnepi sütögetésbe, ám most a jelen helyzethez mérten is próbáltam kihozni magamból a maximumot. A tészta recept a legutóbb publikált áfonyás mogyoróssal egy az egybe megegyezik csak az áfonyát helyettesítettem színes földimogyorós csoki drazsékkal amiket a díszítésnél is használtam, "színes tojások" formájában hozták meg az ünnepi hangulatot. A tetejére a szokásos csoki ganache-os krém került, ami nálunk az abszolút favorit mind tortán, mind pedig bármilyen más sütin. Már ezt is sokszor leírtam, ugyan annyi tejszín kell hozzá ahány g csokoládé. A felmelegített tejszínbe tördeljük a csokit, majd egyenletesen elkeverjük, míg össze nem olvad, kihűtjük majd még ízlés szerint tejszínnel kikeverjük. A muffin receptet már nem írom le még egyszer csak a linket ami által egyből a másik bejegyzésre ugorhattok. Ez az alap tészta recept egyébként a Sütemény díszítés c. magazin első számában volt megtalálható és már rengeteg változatban elkészítettem. Kiváló alap recept, ajánlom mindenkinek. Íme a recepthez vezető link és a fotók:

http://finomsagok-szivbol.blogspot.de/2015/03/afonyas-torokmogyoros-muffin.html?m=1







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése